fredag, januari 16, 2009

Kyla, lampor och dans

Termometern står på -11 grader i dag och det bet i kinderna när jag var utomhus nyss. Tack och lov att det är så varmt och skönt inomhus här åtminstone. Bara en sådan sak att det inte är marmorgolv, gör en otrolig skillnad.

Vi hade planerat en längre promenad i dag, men ångrade oss när vi kände hur kallt det var. I dag får det bli en sväng till Ikea i stället. Jag skulle vilja ha en "lägga pussel" lampa. Hur en sådan skulle se ut vet jag inte ännu, men kanske får jag inspiration när jag kommer till Ikeas lampavdelning.
Jag sökte på google på "pussel lampa" för att se om jag kunde få några idéer vilken typ av lampa som kan passa. Då hittade jag en pussel lampa i ordets rätta bemärkelse inne på Coolstuff. Det är en lampa som man kan bygga i hop som man vill, en lampa som ÄR ett pussel (eller kanske mer som ett lego egentligen). Vilken grej och vilken idé! Det var ju inte riktigt det jag var ute efter, men ändå.

I kväll är det Let´s Dance! Jag hejar på Morgan Alling, han var helt suverän på att dansa i förra veckan!

Bild lånad från coolstuff.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails