lördag, mars 07, 2009

Bröllopsdag och Män som hatar kvinnor


Kanske en något underlig rubrik på ett inlägg, men ni förstår snart varför. I går firade vi vår bröllopsdag! Tjejerna hämtades under eftermiddagen av farmor och sedan spenderade jag och min kära make kvällen med att först äta en god middag och sedan gå och se filmen "Män som hatar kvinnor" på bio. Filmen var bra tycker jag. Dom har lyckats följa boken på ett bra sätt och fånga de olika karaktärerna. Noomi Rapache passade riktigt bra i rollen som Lisbeth Salander och jag ser verkligen fram mot att se dom följande böckerna bli till film nu. Tyvärr kommer dom filmerna inte att visas på bio, utan kommer direkt på DVD, för att sedan visas på Svt.

I kväll blir det andra chansen i melodifestivalen. Jag hejar på Sarah Dawn Finer!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Grattis!

LinaOlivia sa...

Grattis till er båda! Hälsa Patrik också :)
Nu blir det spännande med finalen i Melodifestivalen på lördag, vem håller du på? Jag har inte bestämt mig ännu faktiskt.

Amelia sa...

TACK!!!

Related Posts with Thumbnails