fredag, september 19, 2008

Beställa pizza på internet




Vi har provat något nytt i kväll, vi har för första gången beställt pizza via internet. Det ska bli intressant att se om vi kommer få någon pizza och om det blir det vi hade beställt. Eftersom det är fredagskväll verkar hemkörningstiderna vara längre än vanligt, för vi fick besked att det skulle ta en timme. Så det gäller ju att man inte är vrål hungrig. Nu har tiden gått ut och ingen har plingat på dörren ännu. Hmm...

Uppdatering: Pizzabudet kom efter ca 1 tim och 10 min. På tok för länge tycker jag. Kanske testar vi igen, fast då få vi nog ha lite mer framförhållning.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har aldrig testat det men spännande att höra hur länge ni fick vänta.

Amelia sa...

annelih
Det tog ju lite för länge tycker jag, fast det är säkert längre väntetider på fredagkvällarna.

Larssons sa...

vi har Dominos som utlovar 30 minuters leveranstid. Hittills har de kommit inom dem tiden. 1 timmes leverans kanns lange for en fredagshungrig familj.

KARLAVAGNEN sa...

Men var den god?

Amelia sa...

larssons
Åh Dominos, dom minns jag från när jag bodde i USA en gång i tiden. Deras pizzor var såååå goda!

karlavagnen
Den var ok. Men ljummen.

Anonym sa...

Fast det är väl lika lång väntetid om man beställer via telefon?

Related Posts with Thumbnails