lördag, september 27, 2008

Kolla in min nya blogg

Jag tänkte tipsa om min nya blogg "Nytt jobb".

Eftersom vi har bestämt oss för att inte starta ett nytt café här i Sverige, så har jag börjat se mig om på arbetsmarknaden i stället. Jag har upplevt att jag saknar en samlingsplats där man kan hitta allt från länkar till olika platsannonser på nätet, till praktiska tips kring jobbsökandet och annat som kan vara bra att känna till när man söker efter ett nytt arbete.

Jag har en bakgrund som personalvetare och innan vi flyttade till Spanien för att driva café, arbetade jag som konsultchef inom bemanningsbranschen. Så dessa frågor ligger mig nära om hjärtat och därför tycker jag att det känns kul att skapa en ny blogg kring just detta.

Så välkomna in och kika här på bloggen "Nytt jobb". Lämna gärna feedback om ni har några tips eller idéer på sådant som kan passa att ta upp där!

Bild:sxc.hu

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails