söndag, mars 30, 2008

Mot parken

Strålande solsken och klarblå himmel. Nu bär det av till parken med tjejerna. 5-åringen har nyligen tagit bort stödhjulen på sin cyklel så nu vill hon cykla så ofta hon kommer åt. Lillan har en tre hjuling som hon kan ta sig fram i makligt tempo med, men hon har också en liten motorcykel som hon sparkar sig fram med och med den kommer hon upp i en väldans fart, vilket passar henne mycket bättre. Det finns gott om parkbänkar så vi kan slå oss ner och dricka lite kaffe medan dom roar sig.

2 kommentarer:

Mama sa...

Jag älskar att gå tillparken och mina barn är så pass stora nu att man inte behöver springa efter dem varje sekund, jag brukar dock glömma kaffet. Vilken svensk jag är va? :-).

Amelia sa...

mama
Med mina är det fortfarande en del passning, men dom leker rätt bra själva och håller sig i närheten av oss mest hela tiden, så det blir ju en stunds njutning att gå dit.

Related Posts with Thumbnails