lördag, december 13, 2008

Lucia på IKEA och julkalender
















I dag åkte vi i väg en sväng till IKEA. Som tur var lyckades vi pricka in luciatåget, med vår stads lucia! Eftermiddagen har vi ägnat åt Sunes Jul (julkalendern som gick för en massa år sedan). Avsnittet där familjen äter julbord är en av mina favoriter!

På tal om julkalender. Vilken är er favorit bland dom som har visats? Själv tycker jag allra bäst om Trolltider, den är underbar!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 kommentarer:

malin2 sa...

hej!

Jag läser din blogg nästan dagligen.
Här ger jag dig ett award. reglerna finns på min blog.

mariaemb. sa...

Hej,

En av mina absoluta favoriter är Mysteriet på Greveholm, men jag måste nog erkänna att Sunes jul också toppar listan!

Vänliga Hälsningar
Maria

Mia sa...

Sunes Jul får det bli, den ser vi i år och den är såå kul!! Ja, jag måste erkänna att jag satte i halsen när jag såg dagens avsnitt, men både den med julbordet och snöbollskriget har vi sett flitigt nu i några dagar! :)

Gillar du Peter Haber, rekommenderar jag Tomten är far till alla barnen, den ser jag alltid på jul och likaså blir det i år.

Amelia sa...

malin2
Oj, en award, man tackar!!! Kikar in och läser reglerna....

Maria
Ja, den är bra också, jag har inte sett alla avsnitten av den. Den kanske man ska införskaffa till nästa jul då...

Mia
Sunes är så bra, för dom vuxna har nog lika mycket utbyte av den som dom små. Peter Haber är jätte bra tycker jag!

Related Posts with Thumbnails