söndag, december 14, 2008

Nu bär det av mot luciakonsert

Nu ska jag och min 6-åring åka i väg till kyrkan på deras luciakonsert. Det ska bli så roligt, det här har jag sett fram mot länge!

Uppdatering: Åh, så vackert det var! Vilken akustik. Vid ett tillfälle stod en liten del av kören längst bak i kyrkan och sjöng och resten stod längst fram, det blev ett otroligt maffigt ljud på det sättet. Lite synd var det dock att dom inte hade byggt upp en liten scen för kören att stå på, för där vi satt, mitt i kyrkan, kunde man inte se kören och lucian, om man inte reste sig upp. Själv hade jag störst behållning av sången så det var inte hela världen för min del, men för lilltjejen hade det ju varit roligare att kunna ha något att titta på också.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails