torsdag, maj 22, 2008

Smörgås till lunch

Jag har inte varit hemma på hela dagen i dag, därför har det inte blivit mycket skrivet i dag. Men jag tänkte att jag skulle hinna med att ge ett tips på en jättegod smörgås som jag åt till lunch i dag.
Det gavs inte tillfälle till att laga någon mat i dag, så när jag var vid en bensinmack passade jag på att plocka med mig en varm nybakad baguette, ett paket jamón serrano och en tomat. När jag kom fram dit jag skulle, delade jag på brödet, ringlade över lite olivolja och fyllde sedan med tomatskivor och några skivor serrano skinka. Det är en av mina favoritsmörgåsar och eftersom jag har kämpat på med GI diet de senaste månaderna har det inte blivit många smörgåsar överhuvudtaget för min del. Men den var väl värd all väntan, för oj, så god den blev min lunchmacka!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails