söndag, juli 13, 2008

Sommar auktion













Vi har varit på auktion i dag! Det var många år sedan jag besökte en sådan. Jag hade en period då jag gick på auktioner i princip varje helg under sommaren och en del av mina inköp finns fortfarande kvar i vårt hem och har därmed överlevt dom stora utrensningar som vi har gjort inför varje flytt. Men i dag blev det inga inköp alls och det var inte heller för att fynda som vi åkte dit, utan mer som ett utflyktsmål i sig. Vi kikade runt lite, mumsade på lite varmkorv och njöt av solskenet, innan vi gav oss i väg igen. Men det måste sägas, det är himla kul att hitta den där speciella saken som man verkligen vill ha, som har ett stort värde för just mig och stå och vänta på att den ska ropas ut. Pirret i magen under själva budgivningen och sedan lyckan om/när klubban slås till min fördel!
























Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails