måndag, juni 09, 2008

Mindre än en vecka kvar

På fredag kommer flyttbilen hit och hämtar alla våra saker. Det har gått fort på slutet, tänk att det är så liten tid kvar här hemma. Sedan flyttar vi hem till min mamma tiden som är kvar. Vi har beslutat oss för att vara kvar i Spanien tills båda barnen har fått ha sina avslutningar på skola och dagis. Det känns viktigt att vi alla får ett bra avslut och vi har egentligen inte så bråttom att komma till Sverige.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Svensk chekchouka sa...

lycka till!!!!
vi är mitt i karting jungeln... ca 40 dagar innan vi reser, nâgra veckor innan flyttgubbarna kommer, svälj.

Amelia sa...

swedish chekchouka
ja, du ska ju ut på ett riktigt äventyr!!! Jag ska ju bara flytta till gamla vanliga Sverige. Hur länge ska ni vara borta? Eller är det permanent som ni flyttar? Jag förstår att det känns spännande, nu när det är så nära! Jag önskar er all lycka till med allt kring flytten och med alla 600 gråtande släktingar på flygplatsen ;) (kikade in hos dig precis).

Resa med Herbert sa...

Hej Amelia!

Jasså du flyttar oxå hem till Sverige, jag flyttar till Göteborg den 1 juli. Jag har bott i Tossa de Mar i Spanien i nästan 3 år.

Solvarma hälsningar från Irene

Related Posts with Thumbnails