fredag, juni 06, 2008

Trasig bil

I går beslöt sig vår bil lägga av. Det skedde i ett stort rökmoln från motorn och slutade med en bärgningsbil till verkstaden. Som tur är kommer vi kunna låna min mammas bil i några dagar, eftersom hon har rest till Sverige på semester. Vi måste bara ta bussen till flygplatsen och hämta bilen från långtidsparkeringen. Så det är vad vi ska pyssla med i dag. Fast först ska jag ta med mig min minsta tjej för att äta churros!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hoppas att bilen är
1.snabbreparerad 2.billig att reparera 3. inte gâr upp i ett rökmoln igen. Jag ska sâlja min till höste och köpa en ännu mindre bil. Snart âker jag väl scooter till jobbet;)

Amelia sa...

dosiss
Faktum är att vi ska nog försöka sälja den som den, vi hade tänkt sälja den innan vi åker i alla fall och nu är det bara några veckor kvar. Scooter vore ju smidigt, bara glida förbi alla köer! Kul med nya jobbet förresten, grattis!!

Related Posts with Thumbnails