torsdag, oktober 23, 2008

Baka en kaka

Jag hittade några bakformar på nätet som jag måste visa. När man bakar i dessa blir kakan 3-dimensionell, eftersom man bakar både en fram- och baksida. För att få delarna att sitta i hop får man kanske lägga ett lager med glasyr mellan. Kul idé! Fast jag vet inte hur lätt det är att äta en sådan kaka...

















































Bundt Brand Bakeware finns hos Nordic Ware
Iden att gå in och kika på dessa kakformar fick jag från bloggen oregano & olivolja
Bilder lånade från nordicware.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej, kul att du hittade till min blogg! Och vilken mysig blogg du har, allt ser så gott ut! Länken till min blogg blev dock lite fel, den går till Nordic Ware.
Ha en bra dag!

Amelia sa...

oregano & olivolja
Nej men hoppsan, då fixar jag till det nu! Kul att du hittade hit också :)

Related Posts with Thumbnails