fredag, oktober 03, 2008

Kaffe ska drickas med stil

Jag hittade några snygga kaffekoppar inne på Frapp AB, som jag måste visa! Först dom här coola termokopparna från Menu designade av Verner Panton och Pernille Vea. För en tid sedan visade jag upp några andra favoriter bland kaffekoppar och då fanns en annan kopp av Pernille Vea med, kolla här. Den är faktiskt strået vassare tycker jag.

Kul form har den här termokoppen från Stelton. Den är designad av Designit. Undrar hur den känns att dricka ur? Jag skulle gärna prova!













Bilder från Frapp AB


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Mia sa...

Läckra! Jag gillar den rosa bäst, men håller med dig, den i förra inlägget, vit med ett mer stilrent svart mönster var jätteläcker!

Amelia sa...

mia
Ja visst är dom! Ja, den andra är mer stilren och verkligen supersnygg tycker jag.

Related Posts with Thumbnails