lördag, november 29, 2008

Inredning på H&M

Jag läste precis att H&M ska börja med inredning! Deras nya koncept kommer kallas H&M Home (namnet låter kanske lite väl likt Zara Home) och kommer finnas i fyra olika stilar: design, natur, ungdomligt och klassisk. Kolla in Husmusens blogg för att se pressbilder på vad som komma skall! Själv hittar jag flera saker som jag gillar. Särskilt mycket gillar jag kökshandukarna i stilarna natur och ungdomlig. Vad tycker ni?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

Mia sa...

Ja det var fint! Mina favoriter:

Svart/vitt: Tegelstenshandduken

Natur: Knappkuddarna!

Ungdomligt: Det rosarandiga tyget till höger

Klassisk: Påslakansetet.

Spännande!

conchi sa...

Jepp, kopia av Zara Home, dålig stil. Zara Home är kopia av IKEA.
Billigt och dålig kvalite.

Anonym sa...

Ja, det ska verkligen bli kul när de drar igång!

Amelia sa...

mia
Ja, knappkuddarna gillade jag också!

conchi
Namnet tycker jag dom skulle ha hittat ett lite mer eget, det är för likt Z.H. Men annars så tycker jag att det är kul att dom ger sig in i ett nytt område! Kläderna på H&M håller låga priser och sinte alltid den bästa kvalitén, men dom lyckas ju ändå, dom har sin målgrupp. Så kanske det kommer vara även med den här nya satsningen, det finns dom som inte vill lägga dyra pengar på att förnya delar av hemmet.

Homepoint_Linda
Ja, jätte spännande!

Related Posts with Thumbnails