lördag, november 01, 2008

Niko



















Vi har varit på matiné i dag igen. Visst har det blivit en del bio på sista tiden, men vi har ju faktiskt en hel del att ta igen tycker jag, eftersom vi i princip inte har varit på bio på 8 år! Och det är ju SÅ mysigt att gå på bio! För att kunna se vuxenfilmer som tex nya James Bond, så krävs det ju barnvakt. Har man inte det och ändå vill gå på bio, ja, då får det bli en film om en söt liten ren unge som vill lära sig att flyga och hitta sin pappa som jobbar tillsammans med tomten.

Inte alls tokig film, måste jag säga! Jag kom på mig själv att sitta och följa filmen med samma förväntan som tjejerna. En underbart cool varg (med vad jag tror var Johan Indes röst), var den största behållningen. Bild lånad från Moviezine.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails