måndag, maj 26, 2008

Besök hos advokaten och radion

I dag har vi varit till vår advokat för att avsluta en del olika praktiska saker kring försäljningen av cafét. Han har följt oss från början till slut, för det var nämligen samma advokat som hjälpte oss när vi skulle köpa cafét för 8 år sedan.

Efter besöket hos honom passade vi på att hälsa på hos vår kompis Anna, som jobbar på radion i samma byggnad. Vi fick kika in i hennes mysiga lilla radiostudio och se hur hon gör för att det ska komma ut ljud i etern. Det såg väldigt komplicerat ut med alla knappar och rattar! Undrar om det gjorde något att jag vred och tryckte lite på knapparna på hennes radiobord när hon inte såg...












Tyvärr hade jag glömt att sätta på blixten på den här bilden, så den söta radioprataren får vi bara se konturerna av.












Därefter var det dags för lunch. I dag blev det en sallad på ett ställe som heter "Terra Sana". Dom finns på ett flertal olika ställen längs kusten, bl a i Marbella stads hamn, i Nueva Andalucia och på La Cañada, som är ett stort köpcentrum i Marbella. Där kan man välja mellan flera olika goda och nyttiga sallader, wraps och smoothies. Det smakar alltid gott och ett extra plus får dom från mig eftersom jag tycker att dom gör gott kaffe, vilket jag faktiskt inte har blivit så bortskämd med de senaste veckorna.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

5 kommentarer:

Anna Malaga sa...

Hahaha, var det därför det lät sâ burkigt sen ;-)

Amelia sa...

anna
Hi hi, nej men oj då! Ja, det var nog mitt fel ;) Det var kul att ses!

Unknown sa...

Vinkar till er bâda!!!

KARLAVAGNEN sa...

Har Malaga Anna blivit ljus-skygg? ;-) Ser profssigt ut!

Anna Malaga sa...

Dossis, vinkar till dig ocksâ!

Karla - soy ese oscuro objeto de deseo...

Related Posts with Thumbnails