måndag, maj 05, 2008

Vår livsmedelsbutik

Jag har precis varit och handlat några saker i vår livsmedelsbutik. Jag går sällan dit och handlar längre för den håller så dålig kvalité. Dom gånger jag har varit där och handlat brukar jag önska att jag hade tagit en längre promenad, för att komma till en annan butik som håller betydligt bättre standard.

Vi brukar normalt sett veckohandla. Men i bland är det något speciellt som behöver kompletteras under veckan och då blir det ju lätt att man kilar in i den butik som ligger närmast hemmet. Men mögligt bröd och frukt, passerade "sista dagen datum", rutten fisk och små kryp i pasta- och mjöl förpackningarna gör ju inte direkt att man längtar tillbaks "any time soon".

Bild:www.sxc.hu/akaak19
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails