fredag, maj 16, 2008

Jag är en vanlig muffins

Okej, det här lät ju inte särskilt spännande, jag är bara en helt "vanlig muffins"!

"Du är som folk är mest. Du jobbar förmodligen inom stat, kommun eller landsting, har 1,6 barn, tjänar runt 21 300 kronor i månaden. Dina 1,6 barn heter Emma och Oscar. Du är sambo och bor i lägenhet i Mariestad och har en Volvo och en katt. Är du kvinna kommer du att leva 82,1 år och om du är man i 77,7 år. Ditt liv är trevligt och bra och du behöver helt enkelt inga speciella utsmyckningar eller toppingar. Lagom är bäst är ditt valspråk. Men visst gillar du spänning i tillvaron. Varje år gör du ju en resa på exakt en vecka till ett soligare ställe."

Vilken muffins är du? Du kan testa själv här hos dagensmuffins!

Läs även andra bloggares åsikter om

3 kommentarer:

Mia sa...

Hmmm, jag blev också en vanlig muffins. ;)

Jag slukar tacksamt vad du lägger upp för läckerheter på din fina sida. Själv har jag gjort kolhydratsfria pannkakor idag, kokospannkakor kan det vara ett lchf alternativ på nya cafet?

Anonym sa...

Jag blev en rabarber, hallon & jordgubbsmuffins..... ;-)

Amelia sa...

mia
Ok, då känns det betydligt roligare att vara en vanlig muffins!
Tack för dom snälla peppande orden!!!
Det lät ju jättespännande med kokospannkakorna, blev dom goda då? Hur gjorde du? Blev jätte nyfiken nu ju!

mary
Hmmm, det lät ju betydligt mer spännande ju! Och väldigt gott!

Related Posts with Thumbnails