lördag, maj 31, 2008

Hemma för vård av sjuk mig













Både jag och min man insjuknade i maginfluensa sent i torsdags kväll. I dag känner jag mig, tack och lov, betydligt piggare. Jag upptäckte att aptiten hade kommit tillbaks när jag pratade med min mamma i morse och hon berättade att hon skulle laga pannkakor. Åhh, så gott det lät med pannkakor, det var precis vad min ledsna och tomma mage ville ha!

Så det blev pannkakor till frukost här hemma också. Vi dukade upp ute på balkongen och det var så gott och mysigt! När det var dags att äta upptäckte jag att vi inte hade någon sylt kvar. Men som tur var fanns ett paket frysta hallon i frysen, så jag tinade dem snabbt och mosade dem sedan i en skål tillsammans med socker, riktigt gott blev det! Godare än "köpesylt"!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails