fredag, april 25, 2008

Efter mötet

Nu har vi kommit ett steg närmare en lösning och förhoppningsvis kommer dom sista pusselbitarna falla på plats på måndag, då vi har ett nytt möte inbokat. Annars, öppnar vi upp vårt café och fortsätter driva det som vanligt ett tag till!

Tidigare har jag känt att det finns en sådan sorg kring tanken på att släppa cafét i från oss, men just nu, efter att det har blivit så turbulent kring själva affären, känner jag att jag bara vill att det ska vara över så att vi kan gå vidare med våra framtidsplaner. Men man kan inte alltid styra hur saker och ting utvecklar sig, det är bara att acceptera.

Nu ska vi ta en stunds siesta, i kväll blir det italienskt till middag på en restaurang som ligger nere vid stranden. Jag ser verkligen fram mot en god pasta och ett glas rödvin!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

4 kommentarer:

Anna Malaga sa...

Vet precis vad du menar, det finns inget värre än att ha tagit ett beslut och gjort en massa planer, som sen inte gâr att genomföra. Hoppas att det blir som ni vill!
Stort grattis till P!

KARLAVAGNEN sa...

Hajar precis. Så trasigt! Håller tummarna!!! Ha det gott ikväll!

Petchie75 sa...

Åh nej, vad tråkigt att det strulat till sig med försäljningen av kaféet, så himla typiskt när ni hade bestämt er!! Håller också tummarna!
Men middagsplanerna låter mysiga ;-)

Amelia sa...

anna malaga, karlavagnen och petra h
Tack för era peppande ord!!! Håll tummarna tills på måndag eftermiddag, för då vet jag med stor sannolikhet hur det kommer bli med allt.

Related Posts with Thumbnails