måndag, april 28, 2008

Nu är det klart!

Nu har vi undertecknat kontraktet och lämnat över nycklarna till killarna. Cafét är inte vårt längre.

Nu efteråt känner vi båda en stor lättnad över att det är klart. Det var inte så här jag trodde att jag skulle känna, när jag tänkte på den här dagen för några veckor sedan. Då trodde jag att jag skulle känna mig väldigt ledsen över att lämna ifrån mig nycklarna till "vårt ställe". Men eftersom det strulade till sig precis vid målinjen och flera orosmoln plötsligt dök upp, fick vi tillfälle att verkligen känna efter om det här ändå är vad vi verkligen vill just nu. Men jag tror att vi båda känner att vi är klara där, vi har gjort det till vad det är i dag och nu är vi redo att ta tag i ett nytt projekt!

Foto: www.sxc.hu/TouTouke
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, då får man väl gratulera!! Skönt att det löste sig på bästa sätt. ska bli spännande och få följa er i ert nya projekt.

Tessan

Amelia sa...

Tessan
Tack!! Ja, det känns skönt att del löste sig tillslut!

Anna Malaga sa...

Vad härligt! Sâ här efterât var det ju nästan bra att det blev struligt, sâ slipper ni gâ och "gräma" er ;-)
Njut av ledigheten!

Amelia sa...

anna malaga
He he he, ja så kan man ju se det ;) "Inget ont som inte har något gott med sig".

KARLAVAGNEN sa...

GRATTIS!!!!

Amelia sa...

karlavagnen
TACK!!!! :)

Petchie75 sa...

Åh, vad skönt att det ordnade sig till slut!! Grattis, och lycka till inför hemflytten!

Amelia sa...

petra h
Tack! Ja, nu känns det som vi kan pusta ut och ta tag i allt praktiskt som ska ordnas med inför hemflytten. Men visst är det typiskt att saker skulle behöva strula till sig precis på målinjen!

Related Posts with Thumbnails