söndag, april 20, 2008

Mama board

I Dagens Nyheter finns en artikel om några olika saker du kan köpa "om du vill ge bebisen bling". Nu finns det en "mamaboard"att köpa i affärerna. Det är ju MIN idé!!! Jag har sagt till min man så många gånger, att man skulle ha en skateboard som satt fast bakom barnvagnen. Jag brukar få rätt ömma fötter efter en arbetsdag på cafét, eftersom man står och går hela dagen. Jag skulle ju gärna rulla fram tillsammans med barnvagnen när jag är på väg att hämta hem barnen från skola och dagis! Det låter ju helkul!

En mamaboard är alltså som en ståbräda (den som stora syskonet kan stå på bakom barnvagnen), fast den här är för föräldrarna. Den spänns fast bakom barnvagnen och sedan kan man stå och skejta sig framåt. Den har dessutom en broms om man får upp för hög fart. Åh, vad jag hade velat ha en sådan! Fast nu är det ju lite försent att skaffa en sådan, min minsta tjej fyller ju 3 år i höst och det är blir inte längre så mycket tid hon vill sitta i sin vagn.

Bild: www.mamaboard.de
Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Anonym sa...

Some may feel squeamish about eating it, but rabbit has a fan base that grows as cooks discover how easy they are to raise — and how good the meat tastes.

Related Posts with Thumbnails