lördag, april 19, 2008

Vardagslyx

Efter en lugn förmiddag hemma gick jag i väg till frisören för en liten "renovering". Det kändes som det var dags för lite egenvård efter den senaste tidens totala fokus på caféverksamheten.

Vid shamponeringen med lite tillhörande massage var det inte långt ifrån att jag somnade. Hade det inte varit för att dom där handfaten som man vilar huvudet på är så fruktansvärt obekväma, så hade jag antagligen börjat snarka! Det var riktigt härligt att bara bli lite ompysslad ett tag. Jag hade dessutom en riktigt grundlig frisör som gick igenom håret ordentligt med saxen, så nu känns det som jag är redo för nya tag!

Min stora tjej har också fått göra någonting hon har längtat efter väldigt länge, nämligen tagit hål i sina öron. Alldeles för tidigt att göra det nu tycker både jag och hennes pappa, men nu fick det bli så i alla fall. Hon har stått framför spegeln hela kvällen och beundrat sina örhängen!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails